Re-Restart

Bevallom őszintén, nagyon sokszor kezdtem már újra a blog írását, de valahogy sose sikerült igazán. Az előző év nem volt számomra valami sikeres, sőt inkább borzalmas. Sose szántam elég időt erre a kis mikroblogra, viszont még mindig megér egy esély és egy próbát. Most az újév eljövetelével frissen és pozitívan állok mindenhez, mert szeretnék egy jobb életet teremteni magamnak és boldog lenni igazán. Rájöttem, ha írhatok máris jobb a világ és bár sajnos nem vagyunk túl sokan, de annak a pár követőmnek szeretnék egy kis örömet okozni és nem akarom, hogy még többet csalódjatok bennem. Éppen ezért ezen túl minden héten két bejegyzéssel fogok előállni és beindítom ezt a kis rozsdás gépezetet. Rengeteg új ötletem van, és alig várom, hogy ezt megmutassam nektek.

Az előző évben sok helyre sikerült eljutnom, aminek nagyon örültem és utólag fogok egy összeállítást is csinálni, mert szerintem muszáj megosztanom veletek mennyire elképesztő volt eljutni mesésebbnél mesésebb divatbemutatókra. Másrészről jönnek új outfit posztok és még megannyi meglepi csak nektek.


Még egyszer elnézést mindenkitől a sok kihagyás miatt, de köszönöm, hogy vagytok, voltatok és lesztek nekem.

Ancsi