Little beauty

Sokat gondolkodtam mivel dobhatnám fel a blogomat, valami újat kerestem és arra jutottam, hogy egy beauty bejegyzéssel jelentkezem.

Mostanában megszállottja vagyok a rúzsoknak, szinte mindig viselek rúzst a számon. Az ékszerek mellett szerintem ez is fontos kiegészítője lehet az összeállításuknak. Én például nagyon szeretek minimálisan bohémként öltözködni, mert kedvenc színeim a fehér, fekete és a szürke viszont ezek a színek együtt sokszor komornak hatnak ezért a rúzs segítségével máris feldobtam az összhatást.

Ebben a szezonban a kedvenc színeim a lila bordó és a fekete, persze ezek kicsit extrémebbek és én se merem bevállalni mindig a hétköznapokban, de szerintem jó ha, feszegetjük kicsit a határainkat. Az erős sötét színek mellett természetesen hódítanak a pasztellszínek is (rózsaszín és nude színek).


Szerintem ez is az önkifejezés egy módja úgy, hogy én csak ajánlani tudom mindenkinek ezeket az apró mégis nagy erővel bíró kozmetikai terméket.