What i've got

Sajnos lassan másfél hete betegeskedem, de betegség nélkül számomra nem is tél a tél. Mivel ebben az évben tényleg mindenhez optimistán állok, ez által nem fogom abba hagyni a blog írást sem, ahogy azt megígértem.

Ebben a hónapban (és még decemberben) szerencsém volt beszerezni pár kisebb dolgot és ez nagy boldogsággal töltött el, szóval gondoltam megmutatom nektek.


    • A nagy karácsony utáni leárazásokon sajnos nem sok jó dolgot találtam, de amint megláttam ezt a kalapot felcsillant a szemem. A Stradivarius-ban találtam rá az akciós termékek között és megmondom, őszintén imádom. Bár sajnos nem fekete, de mivel szekrényemben, nagy százalékban fekete ruhák találhatóak nem lesz gond ezzel a camel színű szövet csodával.
    •  Nagyon régóta vágytam egy bundára és bár csak a kisebbik változatát sikerült megkaparintanom így se csüggedek. Az F&F egyik régebbi darabja ez de nagyon meleg, puha és tökéletesen megy mindenhez.
    • Az évek során beleszerettem a bőr darabokba és ezt a jó szokásomat máig megtartottam. Ezeket a kesztyűket mamámtól kaptam és tökéletesek. Védenek a hideg ellen, nagyon jól megy mindenhez, és szerintem roppant elegáns darab.





  • Köztudott ,hogy a rúzsok rabja vagyok de sokszor én is kimegyek a vonalból vagy elkenődők, ezért úgy döntöttem adok egy esélyt a szájceruzának. Az Essence kétféle színű termékét választottam, 11-es "in the nude" és 08-as "red blush" árnyalatokat és elképesztőek. Nagyon jól fednek és tartósak és ezen kívül még olcsóak is. Csak ajánlani tudom mindenkinek.





  • Még egy dolog amit leárazáson szereztem. A Bershkában találtam rá és a barátnőmmel, nagyon sokáig gondolkodtunk ,hogy arany vagy ezüst legyen , de végül az ezüst mellett döntöttem mert kifinomult,finom és minden szetthez jól megy.