Wish list



Hamarosan itt van a karácsony és már most tervezgetem mit kell beszereznem a téli leárazások során.Legnagyobb leárazások télen és nyáron szoktak lenni.Elképesztő mennyi ember indul el a boltokba ,hogy beszerezze magának vagy szeretteinek a kigondolt ajándékot.Úgy döntöttem idén karácsonykor meglepem pár dologgal magam.Itt van pár kedvenc darab amit muszáj beszerezni. Pimkie,Stradivarius ,Pull&Bear és Tally Weijl kollekciókat néztem meg.










  

Laza kényelmes és még mindig néger lázban égek.
















Már régóta keresek shopper bag-et és rátaláltam a Pull&Bear kollekciójában.Nagyon tetszik a szigorú vonal vezetés és a bőr kombinációja.







Kicsit félek a bőr nadrágtól mert vastagok a lábaim és a bőr még jobban ráerősít.Úgy gondoltam kipróbálom a bár betétes nadrágot.Stílusos és nem túl sok.











Nem vagyok a body-k rajongója mert nem vagyok vékony mégis van valami ebben a hálós megoldásban.Buliba szexi egy szoknyával , hétköznapokra pedig tökéletes páros egy blézerrel.


















Egyszerű mégis nagyszerű ez a gyűrű.Az arany pedig mindig jó kiegészítő .