Must have

Úgy érzem ,hogy tombol az ősz már javában.A fák el kezdtek különböző szín harmóniát árasztani és jóval kevesebb madárka csicsereg reggelente.Sajnos ezekkel a tényezőkkel együtt a hűvös idő is beköszöntött.Sokszor ha tehetném három pulcsit húznék magamra olyan hideg  van szinte minden reggel.
Az ősz beköszöntével az  újabb trendek is megérkeztek és ne felejtsük a Glamour napokat amit már annyira várok ,hogy az le írhatatlan.
Itt van pár darab amit szeretnék beszerezni.




Nos úgy vagyok a szoknyákkal ,hogy az egyik kedvenc darabom mert csini,kényelmes és megunhatatlan.A H&M kollekcióból választottam őket.Szerintem a farmer a fekete és a bőr keveréke zseniális.Hidegebb idő esetén harisnyával és bakanccsal szuper összeállítás.



Én már kezdek teljesen elmenni egészen a grunge-os és a laza stílus felé de még mindig meg fűszerezem egy kicsi csinossággal.Ezek a felsők lazák és könnyedek, imádom az oversize termékeket ebbe beleértve a boyfriend jeans-t amit már sikerült beszereznem.Magassarkúval és tornacipővel egyaránt viselhető.



Amint jön a hideg azzal együtt jönnek a sapkák és a sálak.Kiegészítőkből az arany és a szegecsesek nyerték el a tetszésemet .A halál fej minta szerintem nélkülözhetetlen minta egy vagány lány ruhatárából.