Motivation

Az utóbbi időben sokat gondolkodtam, hogy miről írjak nektek, mert semmi életkedvem nem volt és meg mondom őszintén, hogy semmi se jött össze mostanában. Mégis eldöntöttem, hogy össze kell szednem magam és igenis harcolni a boldogságért. Úgyhogy nagyon sok mindenbe kezdek bele és izgatottan várom az eredményeket, mert számotokra is van pár meglepetésem.


Amiről viszont ez a poszt fog szólni az nem más, mint az egészséges életmód. Be kell látnom, hogy rám fér a fogyókúra, viszont próbálok jól hozzáállni, mintha egy kihívás lenne. Szeretnék mindenkit ösztönözni kicsit és megmutatni miből is áll nekem egy egészségesebb élet.
    • Nagy fontos a pozitív gondolkodás. Bár ezen még én is dolgozom, de hiszem, hogyha tényleg mindenhez jól állunk hozzá és nem vonzzuk be a rosszat, akkor nagyon nagy eredményeket érhetünk el az élet megannyi területén. Legfontosabb a kitartás és a pozitív életfelfogás, rengeteget ad a fogyáshoz.





  • Másodszor ami igazán fontos az az étkezés. A helyes táplálkozással megfelelően hozzájárulhatunk a fogyáshoz. Sokan úgy gondolják, hogy a fogyókúra egy szenvedés, mert sok mindent megvonunk magunktól, de ez butaság. Szerintem manapság az egészségesebb ételek még finomabbak, mint a hizlaló társaik és ne feledjük, sok mindent lehet helyettesíteni finomabb és egészségesebb dolgokkal. Én nem eszem kenyeret, krumplit és tésztából is csak a durum fajtát, de helyettük sok gyümölcsöt és zöldséget, gabonát  eszem és halat meg csirkét. Ezeken kívül még sokat számít az idő is, hogy milyen gyorsan étkezünk. Minél többször rágunk, egy falatot annál telibbek leszünk, ehetünk mindig csak kicsi adagokban.




  • Tudom nincs olyan oldal, ami nem tenne említést, de a megfelelő vízfogyasztás tényleg nagyon fontos. Nem csak hidratál kívül belül, de az éhséget is elveszi ez által kevesebbet is eszünk. Én úgy vallom napi két liter víz elegendő folyadék mennyiség egy ember számára. Ha ti sem vagytok, nagy vízrajongók ajánlom figyelmetekbe a zöld teát vagy a zöldséges gyümölcsös smoothie-kat, és azért egyszer- egyszer bele fér egy latte is.





  • Végezetül a legfontosabb rész a kitartó edzés. Futhatunk, járhatunk edző terembe vagy csak otthon tornázhatunk, bármilyen sportot is űzünk meg lesz az eredménye, viszont a legfontosabb nem feladni, higgyétek, el tapasztalatból mondom én is sokszor neki indultam már az edzésnek, és ha abbahagytam csak rosszabbodott a helyzet. Én azt ajánlom bármit is sportolsz nem muszáj hosszú órákig csinálnod inkább rendszeresen.

Remélem, hogy segíthettem nektek és köszönöm, hogy továbbra is olvastok, olyanok vagytok nekem, mint a családom, de bízom benne, hogy gyarapodni fog ez a kis család.