Szilveszteri összeállítások






Az egyik kedvenc összeállításom mivel szinte szerelmes lettem a párduc mintába.Az arany és a fekete kontrasztja keveredik a párduc mintával így a szett vad lesz és belevaló.A vörös rúzs és lakk még csak dob egyet az összeállításon.Szerintem buliba tökéletes mert kényelmes ,csinos és feltűnő.





Ugyan csak egy szoknyás összeállítás ami kicsit tényleg rossz kislányossá sikerült de szerintem ennyi rosszaságot megengedhetünk magunknak a szilveszteri bulin.A durva bőrt csinossá teszi a nagy kifinomult aranylánc.A magassarkú csizma vaddá teszi ruhát.Igazi lázadó szett ami jól jöhet egy buliban.



Ahogy látszik tényleg nagyon megkedveltem a lázadó picit Grunge-os stílust.A szoknyások mellett gondoltam azokra is akik inkább a nadrágot részesítik előnyben.Imádom ezt a nadrágot amiért a bőrt feldobták egy nagyon pici farmerrel.Picit játékos.Kiegészítők terén maradtam az aranynál.A cipő pedig eszméletlenül vagány.Ez a hab a tortán.Kényelmes de mégis magassarkú.Azoknak ajánlom ezt az összeállítást akik kedvelik a laza stílust és a kényelmet.



Végül pedig gondoljunk a hidegre hiszen tél van.Aki nagyon nem bírja ki a hideget azoknak ajánlom.Picit fiús a szett a manó sapival viszont megmarad a nőiesség a csizma miatt.Szerintem ideális hétköznapra is viszont a crop top inkább bulissá teszi a szettet.